|
MBO Contactcenter Medewerker - Verkort MBO
Beschrijving opleiding
Als Contactcenter Medewerker voer je een groot deel van de dag telefoongesprekken met klanten. Jij belt naar klanten of zij bellen jou. Je probeert producten en diensten te verkopen of je geeft informatie aan mensen. Je houdt je bezig met klantenservice, verkoop en met het opslaan van informatie in de computer. Je doet veel dingen tegelijk. Tijdens het bellen, zet je alle informatie die je krijgt Lees verder »
Opleidingsinhoud
flexibel studeren
Je gaat 1 dag per week naar school, met betrokken docenten die de praktijk goed kennen. Zo zijn de lessen levendig en actueel. Je kunt meteen in de praktijk toepassen wat je met je lessen hebt geleerd. Bij Capabel Onderwijs volg je een verkorte MBO-opleiding. Daar hoort intensieve en actieve begeleiding bij van je docenten. Zowel tijdens je wekelijkse Lees verder »
Wat wordt er van je verwacht
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedereen die zich wil ontwikkelen op het gebied van klant-contacten. Je kunt aan de slag bij een klantenservice of contactcenter van een bedrijf. Je voert verkoopgesprekken en maakt mensen enthousiast over jouw aanbod. Dat doe je in het Nederlands en ten minste één andere taal. Soms doe je promotie of aftersales en ook handel je klachten correct af. Daarnaast Lees verder »
Opleidingskosten
Lesgeld in termijnen: 15 termijnen van € 462,-
Lesgeld ineens: € 6.237,-
Leermiddelen en (online) boekenpakket: € 496,-
Examens: inclusief
Inschrijfgeld: € 85,-
|
|
Informatie
Niveau |
MBO |
Duur |
15 maanden |
Vormen |
BOL, BBL |
Branches |
Administratie |
Instroom / toelatingseisen
Kijk op onze website voor meer informatie.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|