|
HBO Marketing Accountability klassikaal
HBO-deelprogramma Marketing Accountability klassikaal Nieuw!
Meet je marketinginspanningen en –resultaten
Accountability zou een vast onderdeel moeten zijn van het marketingproces. Het uiteindelijke doel van marketing is tenslotte hetzelfde als van elke andere afdeling in het bedrijf: de onderneming helpen om op een betere, snellere of efficiëntere manier meer te verkopen. Marketeers moeten zich dan ook steeds vaker verantwoorden voor de keuzes die ze maken. En er zijn steeds meer mogelijkheden om het resultaat van marketingactiviteiten te meten.
Het korte, specialistische en praktijkgerichte HBO-deelprogramma Marketing Accountability is er speciaal voor professionals die alle tools in handen willen krijgen om het effect en het rendement van marketing te meten. Na afloop van de opleiding kunnen marketing- en salesbeslissingen beter worden onderbouwd en investeringen beter worden verantwoord. Professionals die het HBO-deelprogramma hebben afgerond, kunnen zich expert noemen op het gebied van marketing accountability; ze weten wat de toegevoegde waarde is en op welke manieren het toegepast kan worden in de praktijk.
Dit deelprogramma is onderdeel van de NVAO-geaccrediteerde HBO-bacheloropleiding Commerciële Economie. Succesvolle afronding biedt recht op vrijstelling voor de gelijknamige module(s) binnen die HBO-bacheloropleiding.
Interactieve klassikale bijeenkomsten (iedere 1-2 weken, overdag of in de avond) vormen de kern van de opleiding en garanderen een regelmatig studieritme. In combinatie met doelgericht lesmateriaal, continue coaching via internet en innovatieve online studietools, ontstaat een zeer effectieve studiemethode voor de professional die zich verder wil ontwikkelen.
Heb je interesse in deze opleiding? vraag informatie aan
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|