Masterclass Marketing management klassikaal
Haal het maximale uit de markt
Professionals die hun kennis van marketing in korte tijd op een strategisch niveau willen brengen, kiezen voor de Masterclass Marketing management. In zes maanden leer je alles over het strategisch managen van marketingprocessen.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan het herkennen van kansen en bedreigingen in de markt, strategische analyse, consumentengedrag, assortimentsbeleid en marktonderzoek en financiële analyse.
De masterclass is onderdeel van de opleiding Master of Business Administration. Na het succesvol afronden van de masterclass, krijg je dan ook vrijstelling voor de gelijknamige module.
Interactieve klassikale bijeenkomsten (bij dagopleiding 1 x per 2 weken, bij avondopleiding 1 x per week) vormen de kern van de opleiding en garanderen een regelmatig studieritme. In combinatie met doelgericht lesmateriaal, continue coaching via internet en innovatieve studietools, ontstaat een zeer effectieve studiemethode voor de professional die zich verder wil ontwikkelen.
Liever flexibel thuis studeren?
Deze opleiding is ook te volgen zonder klassikale bijeenkomsten. Studeer je liever volledig thuis en flexibel? Kies dan voor deze opleiding in de thuisstudie-variant.
Voor wie is de Masterclass Marketing management bestemd
De masterclass Marketing management is bestemd voor managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in marketing management. Deze masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.
Je einddoel
Na afronding van deze module kun je o.a.:
Een analyse maken van de gevoerde marketingstrategie
een inschatting maken van kansen en bedreigingen
doelstellingen formuleren
met de juiste hulpmiddelen een strategie formuleren
de belangrijkste elementen van Supply Chain Management identificeren