|
HBO Brand management klassikaal
HBO-deelprogramma Brand management klassikaal
Onderdeel van de HBO-bacheloropleiding Commerciële economie
Hoe wordt een merk ontwikkeld en in de markt gezet? En op welke manier speelt communicatie daarin een rol? Het HBO-deelprogramma Brand management klassikaal geeft hierop antwoord. En dat niet alleen. Naast de belangrijkste theorieën en aspecten van brandmanagement, komen ook alle nieuwe ontwikkelingen en trends aan bod. Denk bijvoorbeeld aan begrippen als Rebranding, E-branding, Storytelling, Global branding en Internal branding. Na afloop van deze opleiding ben je in staat om een merk te ontwikkelen, te implementeren en een succesvol merk verder uit te bouwen. En om merkwaarden te vertalen naar communicatie.
Deze praktijkgerichte opleiding is ontwikkeld in samenwerking met GVR: hét kenniscentrum voor iedereen die werkzaam is in marketingcommunicatie. De opleiding is onderdeel van de NVAO-geaccrediteerde HBO-bacheloropleiding Commerciële Economie van Hogeschool. Je behaalt 7 studiepunten (EC’s) en krijgt bij doorstroming naar de bacheloropleiding vrijstelling voor de module Brandmanagement.
Interactieve klassikale bijeenkomsten (bij dagopleiding 1 x per 2 weken, bij avondopleiding 1 x per week) vormen de kern van de opleiding en garanderen een regelmatig studieritme. In combinatie met doelgericht lesmateriaal, continue coaching via internet en innovatieve online studietools, ontstaat een zeer effectieve studiemethode voor de professional die zich verder wil ontwikkelen.
Heb je interesse in deze opleiding? Vraag hier de gratis informatie aan.
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|