|
Masterclass Klantmanagement
Beschrijving opleiding
Vergroot de winst door effectief CRM
Met deze masterclass doe je in korte tijd grondige kennis op van de verschillende processen die te maken hebben met het benaderen, verkrijgen, behouden en behandelen van klanten. Met als doel de afzet, omzet en winstgevendheid van het bedrijf te vergroten.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan het kiezen van de juiste klanten, het Lees verder »
Opleidingsinhoud
Inhoud van de masterclass Klantmanagement
De masterclass Klantmanagement biedt een integrale benadering van CRM. De opleiding bestaat uit zes onderdelen, een praktijkintegratie-opdracht en een tweedaagse training Klantmanagement. Klik op een onderdeel voor meer informatie.
Klantenmanagement: de juiste klanten kiezen en klantgerichtheid
In dit onderdeel Lees verder »
Opleidingskosten
Lesgeld: 6 x € 149,50 p/m
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
6 maanden |
Vormen |
Onbekend |
Branches |
Management & Org. |
Instroom / toelatingseisen
Om deze masterclass te kunnen volgen, is het gewenst dat je op HBO-/WO-niveau kunt functioneren. Daarnaast dien je te beschikken over een geschikte werkplek waar je de afsluitende praktijkintegratie-opdracht kunt uitvoeren.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|