|
HBO Customer Relationship Management
Beschrijving opleiding
Customer Relationship Management (CRM) is steeds belangrijker. In een markt waarin de concurrentie groot is, is het van essentieel belang een goede en duurzame relatie met klanten op te bouwen. CRM wordt dan ook steeds meer gezien als een van de belangrijkste voorwaarden voor het succes van een onderneming.
Deze opleiding behandelt het bepalen en implementeren van een CRM-strategie. Daarbij Lees verder »
Opleidingsinhoud
De opleiding is zeer praktisch opgezet; de behandelde theorie wordt meteen toegepast in praktijkcases.
Van strategie tot verandermanagement
Het eerste deel van deze opleiding is een kennismaking met het begrip CRM. Wat is CRM, voor welke bedrijfsdoelen kan CRM worden ingezet en wat is de relatie tussen automatiseringsgraad, de klantverwachting en CRM precies? Ook gaat de Lees verder »
Opleidingskosten
De studieduur is 3 maanden en het collegegeld bedraagt 3 x € 269,-.
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
|
Vormen |
Onbekend |
Branches |
Communicatie & Marketing, Verkoop & Commercieel |
Instroom / toelatingseisen
Om deze opleiding te kunnen volgen, is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel is MBO-/HAVO werk- en denkniveau gewenst.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|